Wednesday, February 20, 2013

Dia:Sahabat baik di Kuin.

Kadang-kala dalam hidup, tak semestinya orang yang kita nak rely on tu selalu ada dengan kita. Jadi Allah letakkan orang lain untuk menjaga kita dan selalu menemani kita sebagai sahabat. Selalu dengar kita merapu dan membebel, selalu dengar kita buat lawak yang tak make sense, dan selalu memahami suka duka hidup. Allah isi masa yang kita rasa kesunyian dengan kehadiran sahabat.

Terima kasih,kawan

 Aku sentiasa doakan hang f**d**s. Walaupun aku tahu hang tak baca website aku sangat  dan buat - buat tak nampak apa yang aku tulis, aku still nak kata terima kasih. Terima kasih sebab selalu ingatkan aku, and selalu dengar aku berleter pasal hidup aku.Mintak maaf selalu ganggu ko baca quran tiap2 malam ( sampai ko bengang).hoho.

P.S. Wei, hang jangan perli aku pulak bila hang baca ni! Aku tengah jiwang ni dan betul-betul tengah appreciate hang sebagai kawan yang selalu menasihati aku ni. Hang jangan perasan pulak!!!



No comments:

Post a Comment